سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات همکاری

همکاران ما در بلومپا به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

1. همکاران فروش رسمی

2. همکاران فروش آزاد

همکار فروش رسمی به همکارانی اطلاق می شود که فروش خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی(مانند اینستاگرام، تلگرام و …)، مغازه، باشگاه و … انجام می دهند.

همکار فروش آزاد نیز به همکارانی اطلاق می شود که فروش خود را به صورت خانگی و شخص به شخص انجام می دهند.

* راستی آزمایی همکارانی که فروش خود را از طریق فروشگاه های آنلاین انجام می دهند، از طریق تماس با مدیر فروشگاه موردنظر و دریافت پیام از ایشان صورت می پذیرد.

* راستی آزمایی همکارانی که فروش خود را از طریق مغازه، باشگاه و … انجام می دهند، از طریق ارسال جواز کسب و تماس با شماره مدیریت این مجموعه ها صورت می پذیرد.

* همکارانی که به صورت آزاد(فروش خانگی) فروش خود را انجام می دهند، می بایست در ماه حداقل 7 سفارش ثبت کنند. در غیر اینصورت پنل کاربری ایشان غیرفعال خواهد شد.

* همکاران فروش آزاد می بایست در ماه اول 7 سفارش ثبت کرده و سپس درخواست همکاری خود را ارسال کنند.

* همکاران می پذیرند که صرفا استفاده کننده بوده و هیچ گونه رابطه استخدامی، پیمانکاری و مشارکت و نظایر آن با بلومپا ندارند. به همین دلیل نمی توانند مدعی حقی شوند.

* بلومپا این حق را دارد، هر زمان که خطایی از سمت همکار رخ دهد یا در صورت غیرفعال بودن طولانی مدت همکار، پنل کاربری ایشان را غیرفعال کند.

* موارد مالیاتی هر یک از طرفین، کاملا مستقل می باشد. بلومپا مسئولیتی در قبال نحوه ارائه گزارش های مالی فروشندگان بر عهده ندارد.

* در پنل کاربری همکاران، امکان خرید عمده وجود ندارد و فاکتورهایی که به صورت عمده(نیم جین یا جین کامل) ثبت شوند، پس از بررسی لغو خواهند شد.

* محدودیتی در تنوع مدل در هر فاکتور وجود ندارد.

* امکان استفاده از تصاویر و ویدیوهای وب سایت برای همکاران فراهم است.

* نام فروشگاه همکاران نمی بایست شامل یا تلفیقی از نام بلومپا Bloompa باشد.

* قیمت همکاری پس از انتخاب رنگ و سایز، زیر قیمت اصلی محصول قابل مشاهده است.

* قیمت همکاری به نسبت حاشیه سود بلومپا تعیین می گردد و الگوی خاصی ندارد.

* کالاهایی که در جشنواره ها ارائه می شوند یا کالاهای تخفیف خورده، در پنل همکاران به همان قیمت تخفیفی محاسبه می شود.

* در بسته های ارسالی ثبت شده از طرف همکاران، اسم و مشخصاتی از بلومپا وجود ندارد. تنها آدرس و کد پستی ما قید می شود تا در صورت برگشت خوردن بسته، گم نشود.

* آدرس مشتری می بایست به صورت کامل و دقیق ثبت شود. در غیر اینصورت بلومپا مسئولیتی در قبال برگشت مرسولات و یا گم شدن مرسوله ندارد.

* پرداخت درب منزل در پنل همکاران غیرفعال می باشد.

* در صورت برگشت مرسوله به هر دلیلی، مسئولیتی متوجه بلومپا نیست و هزینه ارسال مجدد بر عهده همکاران می باشد.

* محدودیتی برای میزان سود شما وجود ندارد. به این معنی که بلومپا هیچ دخالتی در قیمتی که شما محصول را به فروش می رسانید نکرده و مسئولیتی در این زمینه متوجه بلومپا نیست.

* هزینه پرداختی شما شامل هزینه فاکتور + هزینه ارسال است.

* مرجوعی فقط در صورت ایرادات ظاهری حین تولید( پارگی یا زدگی) قابل قبول است.

* از ارسال مرسولات مرجوعی بدون هماهنگی پرهیز کنید. در غیر اینصورت بلومپا مسئولیتی در قبال بسته هایی که بدون هماهنگی ارسال شده اند، ندارد.

* مرجوع کردن کالای معیوب می بایست در انبار اعلامی از طرف بلومپا صورت پذیرد. بنابراین هماهنگی قبل از ارسال مرجوعی بسیار حائز اهمیت است. بلومپا در قبال بسته هایی که به دیگر انبارها ارسال شود، مسئولیتی ندارد.

* ارسال مرجوعی از طرف مشتری تنها با پست سفارشی قابل قبول است. در غیر اینصورت اگر ارسال با پست پیشتاز، تیپاکس یا … صورت پذیرد، بلومپا مسئولیتی در قبال هزینه ارسال ندارد.

* تمام سعی ما بر این است که سفارشات بی عیب و نقص و کامل به دست مشتری برسد. بنابراین خطاهای پیش آمده از سمت بلومپا را با کمال احترام می پذیریم و سعی بر رفع خطای پیش آمده می کنیم.