سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مجموعه قوانین و مقررات بلومپا

کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه از سرویس ها و خدمات بلومپا، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

ورود کاربر به وبسایت بلومپا در زمان استفاده از کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده توسط بلومپا، به منزله آگاه بودن و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات تلقی می شود. قابل ذکر است که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنای پذیرفتن کامل همه شرایط و قوانین بلومپا از سوی کاربر است.

 

* توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، به مرور به روزرسانی خواهد شد که جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب میشود. همچنین شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.

 

  • قوانین عمومی

(1) توجه فرمایید که کلیه اصول و رویه های بلومپا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد.

 

  • کاربر یا مشتری کیست؟

(2) کاربر یا مشتری به شخصی اطلاق می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات بلومپا اقدام کند.

 

  • همکار کیست؟

(3) همکار به کاربری اطلاق می شود که کالاهای موردنظر خود را به تعداد کم از بلومپا خریداری کرده و به صورت خانگی یا از طریق شبکه های اجتماعی به فروش می رساند.

 

  • ارتباطات الکترونیکی

(4) تمامی ارتباطات پس از ثبت سفارش و خرید از بلومپا به صورت الکترونیکی انجام می شود. راه های ارتباطی که بلومپا به منظور تماس با مشتری استفاده می کند شامل: پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی می باشد.

(5) توجه داشته باشید که آدرس پست الکترونیک(ایمیل) و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمامی ارتباطات بلومپا با مشتریان از طریق آنها صورت می پذیرد.

 

  • سیاست های رعایت حریم شخصی

(6) مسلما بلومپا برای اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند ارزش قائل بوده و نهایت تلاش خود را برای محافظت از آن ها به کار می گیرد.

(7) بدون شک تمامی مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بلومپا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون، دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بلومپا جزئی از اموال بلومپا محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بلومپا است و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی دارد.

(8) مسئولیت حفظ محرمانه بودن حساب کاربری و رمز عبور کاربران، و همچنین مسئولیت هر گونه فعالیتی که تحت حساب کاربری و یا رمز عبور انجام می پذیرد بر عهده خود کاربران است.

(9) تمامی کاربران با سن کمتر از 18سال می بایست با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، اقدام به خرید و پرداخت نمایند.

 

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارشات

(10) در ایران روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی می باشد. تمامی سفارشات در طول روزهای کاری و اولین روز کاری پس از تعطیلات پردازش می شوند. امکان سفارش گذاری در بلومپا در 7 روز هفته و 24 ساعته وجود دارد.

(11) بلومپا نهایت دقت و تلاش خود را در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده به کار می گیرد. با این وجود، اگر موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق لغو کردن و یا استرداد وجه سفارش برای بلومپا محفوظ است. بلومپا این حق را به مشتری می دهد که به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

(12) در صورت بروز مشکل در پردازش سفارشات و یا انصراف مشتری از خرید، مبالغ پرداخت شده طی 24 تا 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

(13) حق توقف سفارش گیری جدید و همچنین قطع فروش کلیه یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی، بدون اطلاع قبلی برای بلومپا محفوظ است. کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال خواهند شد.

(14) در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در بلومپا، حق لغو نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بلومپا محفوظ است. مشتری با ورود به سایت بلومپا می پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

(15) کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بلومپا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

(16) اطلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهند بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

(17) تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

(18) در صورت خرید با استفاده از کد تخفیف، پس از نهایی شدن سبد خرید از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تغییر تعداد کالا وجود ندارد. بنابراین اگر مشتری درخواست هر گونه تغییری را داشته باشد کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

(19) لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ ویژه درباره کالاهای ارائه شده به صورت تخفیف خورده که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند.

 

  • نظرات کاربران

(20) هدف از ایجاد این بخش، اشتراک گذاری تجربه ی خرید و کاربرد محصولاتی است که در بلومپا به فروش می رسد. بدیهی است بخش نظرات سایت با شبکه های اجتماعی متفاوت بوده و هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد. تمامی نظرات پس از بررسی کارشناسان، تایید و یا رد خواهد شد. اگر قوانین سایت در نظرات کاربران رعایت نشود، نظر تایید نشده و در سایت به نمایش در نمی آید. بلومپا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

– (21) شرایط و قوانین درج نظرات

1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی(Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
2. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
3. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌ بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
4. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
5. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
6. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کنید.
7. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
8. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
9. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
10. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
11. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن(فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
12. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
13. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از بلومپا را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
14. توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
15. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
16. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.
17. نظراتی که با عرف جامعه مغایر هستند تایید نخواهند شد.

 

  • عضویت در وب سایت

(22) به منظور استفاده از خدمات بلومپا، ثبت سفارش و ارسال نظرات، کاربران ابتدا باید در وب سایت ثبت نام کنند. اطلاعات کاربر باید به صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

(23) کاربر می بایست اطلاعات آدرس خود را به شکل صحیح و دقیق در فرم ثبت نام و یا صفحه پرداخت سفارش اعلام نماید. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی کاربر بر عهده خود کاربران است و بلومپا هیچ گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارشات به آدرسی که کاربر در فرم ثبت نام یا در صفحه تسویه حساب وارد کرده است، ارسال خواهد شد.

 

  • ثبت سفارش

(24) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای موردنظر بر عهده خریدار است. بنابراین پیش از ثبت نهایی سفارش، موارد ذکر شده را به دقت بررسی نمایید.

(25) پس از ثبت سفارش در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تایید سفارش با ایشان هماهنگ خواهد شد. بنابراین خواهشمند است اطلاعات تماس خود را به صورت صحیح و دقیق در فرم های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش های غیرواقعی بپرهیزید.

(26) در صورتی که نکات خاصی در مورد سفارش خود مدنظر دارید حتما در قسمت توضیحات در صفحه پرداخت قید نمایید.

 

  • پرداخت هزینه

(27) دریافت مبلغ سفارشات ثبت شده از 3 طریق پرداخت آنلاین، پرداخت در محل و کارت به کارت به حساب اعلام شده در صفحه پرداخت سفارش صورت می پذیرد.

(28) امکان پرداخت در محل، صرفا برای سفارشات زیر 1میلیون تومان وجود دارد.

(29) به منظور جلوگیری از ثبت سفارشات غیرواقعی از طریق پرداخت در محل، هزینه ارسال سفارش و کارمزد این سرویس پیش از ارسال دریافت خواهد شد.

(30) در سفارشات ارسال به صورت پرداخت در محل، در صورتی که مشتری از دریافت بسته خودداری نماید، هزینه ارسال سفارش و کارمزد سرویس به مشتری استرداد نخواهد شد.

(31) لازم به ذکر است که پرداخت درب منزل برای همکاران محترم غیرفعال می باشد.

(32) در صورتی که پردازش در مرحله نهایی ثبت سفارش با خطا روبه رو شده و به صورت ناموفق اعلام گردد اما مبلغ فاکتور از حساب بانکی کاربر کسر شده باشد، مبلغ کسر شده طی 72 ساعت کاری از طریق بانک به حساب کاربر عودت داده می شود.

(33) حق فعال یا غیرفعال سازی سرویس پرداخت در محل در بازه های زمانی خاص برای بلومپا محفوظ است.

 

  • لغو و ویرایش سفارش

(34) لغو یا ویرایش سفارش فقط تا قبل از مرحله بسته بندی امکان پذیر است. بنابراین سفارشات بسته بندی و ارسال شده امکان لغو و ویرایش ندارند.

(35) در صورتی که لغو سفارش به درخواست مشتری صورت پذیرفته باشد، 7 درصد از کل مبلغ فاکتور سفارش تا سقف 50 هزار تومان بابت کارمزدها کسر خواهد شد.

(36) تمامی مبالغ برگشتی به صورت اعتبار خرید در کیف پول مشتری در وبسایت بلومپا شارژ خواهد شد. (در صورت درخواست مشتری مبالغ به حساب و شماره کارتی که پرداخت وجه با آن صورت پذیرفته است با احتساب ماده 35 مجموعه قوانین و مقررات بلومپا، طی 72 ساعت کاری از ثبت درخواست واریز خواهد شد.)

 
  • ارسال و تحویل سفارش

(37) به دلیل حجم بالای سفارشات، آماده سازی و ارسال سفارش حداقل 1 روز کاری بعد از ثبت سفارش وارد مرحله پردازش می شود.

(38) پس از ارسال سفارش و دریافت کد رهگیری، در شرایط عادی 3 تا 5 روز کاری طول می کشد تا بسته به شما تحویل شود، اما توجه داشته باشید که این زمان وابسته به شهر موردنظر و فاصله آن تا مرکز پستی ممکن است متغیر باشد.

(39) مشتریان می توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی ایران از طریق کد رهگیری مرسوله که در صفحه سفارش ثبت شده است، پیگیری کنند.

(40) چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بر عهده ایشان می باشد.

(41) مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و یا مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضا و تایید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی می گردد و پس از آن بلومپا هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت و مشتری حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می‌نماید.

(42) در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی دریافت مرسوله و برگشت خوردن مرسوله توسط پست جمهوری اسلامی، پس از دریافت مرسوله توسط بلومپا با کسر هزینه ارسال و همچنین 7 درصد از کل مبلغ فاکتور سفارش تا سقف 50 هزار تومان بابت کارمزدها، مطابق با ماده 36 مجموعه قوانین و مقررات بلومپا به حساب واریز کننده سفارش واریز خواهد شد.

(43) سفارشاتی که شامل محصولات در دسته بندی حراجی می باشند ممکن است با تاخیر ارسال شوند.

 
  • خسارت در هنگام حمل و نقل

(44) بلومپا همواره تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تمامی سفارشات در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، پس از دریافت بارنامه مرسوله(کد پیگیری پست) بروز هر گونه حادثه هنگام حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل است.

(45) آسیب های ناشی از حمل و نقل می بایست حداکثر در عرض 24 ساعت پس از تحویل سفارش به تیم پشتیبانی بلومپا اطلاع داده شود. به منظور جبران خسارت از طرف بلومپا کالای آسیب دیده را به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات، پس از هماهنگی برای ما ارسال کنید.

(46) لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی بسته پستی یا هر گونه مغایرت را بررسی نموده و در صورت وجود مشکل از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن بسته پستی توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

(47) بلومپا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل دادن بسته از سمت پست به شخص دیگری جز سفارش دهنده ندارد.

(48) به دلیل شرایط خاص محصولاتی که در بلومپا به فروش می رسد، ثبت درخواست مرجوعی و تعویض کالا تنها تا 72 ساعت پس از تحویل کالا به مشتری امکان پذیر است.

(49) بازارسال کالا برای فروشگاه صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی بلومپا امکانپذیر می باشد. توجه داشته باشید که بازارسال کالا بدون اطلاع رسانی پذیرفته نیست و تمامی هزینه ها و تبعات احتمالی به عهده مشتری می باشد.

(50) کالاهایی که با مشکل پارگی، لکه، زدگی، رفو و موارد مشابه ارسال شده اند، از طرف فروشگاه با کالای سالم تعویض خواهند شد. در صورتی که مشتری قصد مرجوع کردن کالای مشکل دار و استرداد وجه را داشته باشد، مشابه با کالای مرجوعی به علت سلیقه مشتری با آن رفتار خواهد شد. توجه داشته باشید که موارد ذکر شده اگر در هنگام حمل و نقل به وجود آمده باشد مشمول قوانین مرجوعی نمی شود.

(51) تعویض و یا مرجوعی کالا تنها در شرایطی صورت خواهد پذیرفت که کالای موردنظر کاملا سالم و با شرایط اولیه(وجود برچسب، عدم وجود بوی بدن یا عطر) به دست فروشگاه برسد. توجه داشته باشید که کالای جایگزین شده پس از دریافت کالای اولیه توسط فروشگاه، ارسال خواهد شد.

(52) کالاهای دارای کد بهداشتی قابل تعویض و مرجوع نمی باشند.

(53) چنانچه کالای ثبت سفارش شده با کالای ارسال شده برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هر گونه اشتباه از سوی فروشگاه، بدون تحمیل هیچ گونه هزینه ای به مشتری کالای موردنظر تعویض خواهد شد.

(54) هزینه ارسال محصول از سمت خریدار برای بلومپا در شرایطی که اشتباه از طرف بلومپا رخ داده باشد، تنها در صورت ارائه فاکتور پستی امکان پذیر است و در غیراینصورت هزینه برگشت کالا استرداد داده نخواهد شد. همچنین مشتری موظف است کالای ارسالی برای بلومپا را در همان بسته بندی اصلی ارسال کند و در صورت بسته بندی مجزا، هزینه بسته بندی به مشتری پرداخت نخواهد شد.

(55) تقبل هزینه بازارسال کالا برای فروشگاه در شرایطی که هزینه بازارسال بر عهده بلومپا باشد، تنها در صورتی قابل پذیرش است که بسته با پست پیشتاز ارسال گردد. بلومپا هیچ گونه مسئولیتی در قبال هزینه پست ویژه یا سایر شرکت های حمل و نقل ندارد.

(56) در صورت انتخاب سایز به صورت اشتباه توسط مشتری، هزینه رفت و برگشت کالا به منظور تعویض، بر عهده مشتری می باشد. دقت داشته باشید که انتخاب سایز اشتباه مشمول قوانین استرداد مبلغ فاکتور نمی شود.

(57) تمامی کالاهای مرجوعی می بایست فقط به آدرس: “همدان، تویسرکان، صندوق پستی 131 به نام فروشگاه مجازی بلومپا” ارسال شوند. در صورت ارسال کالای مرجوعی به سایر آدرس های فروشگاه، درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. در نظر داشته باشید که اگر آدرسی غیر از آدرس فوق از طرف تیم پشتیبانی بلومپا به شما اعلام شود، از این قاعده مستثنی خواهد بود.

(58) سفارشاتی که در فروش های ویژه و حراج ثبت شده اند مشمول قوانین مرجوعی و تعویض کالا نمی شوند.

(59) هر فاکتور تنها یکبار قابلیت مرجوعی یا تعویض را دارد.

(60) استرداد مبلغ فاکتور سفارشات مرجوعی تنها پس از دریافت محصول توسط بلومپا امکان پذیر است.

(61) سفارشاتی که به صورت ارسال رایگان بوده و مشتری درخواست مرجوعی به صورت سلیقه ای را داشته باشد، هزینه ارسال اولیه از مبلغ فاکتور کسر شده و مابقی به صورت اعتبار خرید در کیف پول مشتری شارژ خواهد شد.

(62) چنانچه مرجوعی به علت سلیقه مشتری باشد پس از دریافت کامل محصول و بررسی توسط تیم کارشناسی، مبلغ کالا با احتساب ماده 35 و مطابق با ماده 36 مجموعه قوانین و مقررات بلومپا به حساب واریز کننده سفارش واریز خواهد شد.

(63) مرجوعی سفارشاتی که شامل هدیه می باشند تنها در صورتی پذیرفته می شود که کالای هدیه نیز به صورت کامل و سالم به همراه کالای مرجوعی برای بلومپا ارسال شود. در غیر اینصورت کالا به صورت پس کرایه برای مشتری بازگردانده خواهد شد.