سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

شرایط و قوانین خرید

  • عضویت در وب سایت

به منظور استفاده از خدمات بلومپا، ثبت سفارش و ارسال نظرات، کاربران ابتدا باید در وب سایت ثبت نام کنند. اطلاعات کاربر باید به صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

کاربر می بایست اطلاعات آدرس خود را به شکل صحیح و دقیق در فرم ثبت نام اعلام نماید. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی کاربر بر عهده خود کاربران است و بلومپا هیچ گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارشات به آدرسی که کاربر در فرم ثبت نام یا در صفحه تسویه حساب وارد کرده است، ارسال خواهد شد.

 

  • ثبت سفارش

دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای موردنظر بر عهده خریدار است. بنابراین پیش از ثبت نهایی سفارش، موارد ذکر شده به دقت بررسی نمایید.

پس از ثبت سفارش در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تایید سفارش با ایشان هماهنگ خواهد شد. بنابراین خواهشمند است اطلاعات تماس خود را به صورت صحیح و دقیق در فرم های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش های غیرواقعی بپرهیزید.

  • پرداخت هزینه

دریافت مبلغ سفارشات ثبت شده از دو طریق پرداخت آنلاین و پرداخت در محل صورت می پذیرد.

امکان پرداخت در محل، صرفا برای سفارشات زیر ۱میلیون تومان وجود دارد.

* به منظور جلوگیری از ثبت سفارشات غیرواقعی از طریق پرداخت در محل، هزینه ارسال سفارش پیش از ارسال دریافت خواهد شد.

** لازم به ذکر است که پرداخت درب منزل برای همکاران محترم غیرفعال می باشد.

* در صورتی که پردازش در مرحله نهایی ثبت سفارش با خطا روبه رو شده و به صورت ناموفق اعلام گردد اما مبلغ فاکتور از حساب بانکی کاربر کسر شده باشد، مبلغ کسر شده نهایتا تا ۷۲ ساعت کاری از طریق بانک به حساب کاربر عودت داده می شود.

 

  • ارسال سفارش

به دلیل حجم بالای سفارشات، آماده سازی و ارسال سفارش حداقل ۱ روز کاری بعد از ثبت سفارش وارد مرحله پردازش می شود.

پس از ارسال سفارش و دریافت کد رهگیری، در شرایط عادی ۳ تا ۵ روز کاری طول می کشد تا بسته به شما تحویل شود.

مشتریان می توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی ایران از طریق کد رهگیری مرسوله که در صفحه سفارش ثبت شده است، پیگیری کنند.

* چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بر عهده ایشان می باشد.

 

  • خسارت در هنگام حمل و نقل

بلومپا همواره تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا تمامی سفارشات در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، پس از دریافت بارنامه مرسوله(کد پیگیری پست) بروز هر گونه حادثه هنگام حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل است.

آسیب های ناشی از حمل و نقل می بایست حداکثر در عرض ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به تیم پشتیبانی بلومپا اطلاع داده شود. به منظور جبران خسارت از طرف بلومپا کالای آسیب دیده را به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات، پس از هماهنگی برای ما ارسال کنید.